LEVORG

Inovácie vytvárajú štýl

Spojenie špičkového dizajnu a dokonalých technológií.

MOTOR SUBARU BOXER

Vyvážený a kultivovaný

V motore SUBARU BOXER s horizontálnymi protibežnými piestmi sa piesty pohybujú oproti sebe v uhle 180 stupňov, vďaka čomu má motor nižší a plochejší profil než iné typy motorov.

Vďaka tomu má motor, a tým aj celé vozidlo nižšie položené ťažisko a rovnomernejšie rozloženú hmotnosť.

PRIRODZENE VYVÁŽENÝ

Na rozdiel od tradičného usporiadania valcov do radu alebo do tvaru „V“, ako je to bežné pri iných značkách automobilov, pôsobia pohyby piestov v motore SUBARU BOXER proti sebe, čo prirodzene minimalizuje vibrácie bez potreby používať vyvažovacie závažia, ktoré zvyšujú hmotnosť a zložitosť motora.

NÍZKO POLOŽENÉ ŤAŽISKO

Všetky ťažké pohyblivé súčiastky v motore s horizontálnymi protibežnými piestmi, teda ojnice, piesty, vačkové hriadele a ventilové rozvody, sú uložené čo najnižšie na jednej vodorovnej rovine. Vďaka tomu majú vozidlá SUBARU výrazne nižšie položené ťažisko než vozidlá s radovými alebo vidlicovými motormi, čo má veľa výhod z hľadiska ovládateľnosti a jazdných vlastností.

2.0-LITROVÝ DOHC SUBARU BOXER

2.0-LITROVÝ DOHC SUBARU BOXER

  • MAX. VÝKON: 110 kW (150 PS) / 6,200 rpm
  • Max. krútiaci moment:198 Nm (20.2 kgfm) / 4,200 rpm

SYMETRICKÝ POPHON 4x4

Trakcia za každých podmienok

Náš symetrický pohon všetkých štyroch kolies uznáva celý svet a má na to dobrý dôvod. Vďaka rovnomernému rozdeľovaniu výkonu na všetky štyri kolesá má vodič vozidlo pod kontrolou aj na náročnom povrchu, kde iné vozidlá zlyhávajú.

Výhody sú okamžite zjavné: väčšia kontrola nad vozidlom v zákrutách, lepší záber kolies na šmykľavom povrchu a lepšia akcelerácia. Šoférovanie vníma vodič ako jednoduchšiu, bezpečnejšiu a príjemnejšiu záležitosť.

LINEARTRONIC + SYMETRICKÝ POHON 4x4 S AKTÍVNYM ROZDEĽOVANÍM KRÚTIACEHO MOMENTU

PRERAĎTE NA VYŠŠIU ÚROVEŇ

Osobný automobil s pohonom všetkých kolies predstavoval v čase, keď ho spoločnosť SUBARU uviedla na trh, úplne novú koncepciu. Odvtedy sa postoj verejnosti k pohonu AWD navždy zmenil. Na tento trend nadväzuje aj model Levorg s najnovšou bezstupňovou prevodovkou Lineartronic CVT. Táto ľahká, rýchlo reagujúca prevodovka vyčnieva nad ostatné prekvapujúcou presnosťou a živosťou.

NEUSTÁLE PRISPÔSOBOVANIE, NEUSTÁLY VÝKON

Prevodovku Lineartronic s plynulo premenlivým prevodovým pomerom v modeli Levorg neobmedzujú pevné prevodové pomery ako klasickú automatickú prevodovku. Využíva plynulo meniteľné prevodové pomery, aby stále ponúkala správny rozsah otáčok a vďaka tomu aj plynulú akceleráciu a vyššiu hospodárnosť.